Specjalista ds. marketingu (remonty statków)

Zakres obowiązków:

– pozyskiwanie zamówień na remonty statków z rynków USA lub Skandynawii,
– prowadzenie negocjacji handlowych,
– nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami,
– tworzenie strategii marketingowej dla klientów z USA lub Skandynawii,
– opracowywanie ofert i przygotowanie kontraktów,
– koordynacja realizowanych kontraktów,
– monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących sektora remontów statków,
   działań konkurencji i wyników pozyskanych kontraktów.

 

Oczekiwane:

– wykształcenie wyższe,
– znajomość branży morskiej,
– doświadczenie w pracy na stanowiskach handlowych związanych z rynkiem USA lub Skandynawii,
– dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na jednostkach pływających,
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego, w tym słownictwa technicznego,
– bardzo dobre umiejętności negocjacyjne, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy.